פרסום בערוץ 12 (קשת)
תגידו… אתם מסוגלים להעביר ערב בלי טלוויזיה? כנראה שרובכם תגידו כן. אבל בואו… למה שתעשו לעצמכם דבר כזה?😊
כנסו לאווירה. דמיינו שאתם מדליקים את הטלוויזיה על ערוץ 12, קשת כן? אתם ממהרים לשים את המים החמים או את הקפסולה כדי לסגור בשלווה את הערב מול המסך.
חיזרו לספה (בדימיון כן?). הכל מוכן! ו… נו באמת! שוב פרסומות? ושניה לפני שהחלטתם להעביר ערוץ עולה פרסומת על חופשה חלומית ביוון במחיר בדיחה. ווואווו זה ממש בא לכם בבום!
אז… יש פרסומות שכן מדברות אליכם אהההה? ואם לכם זה בא בבום תחשבו על עוד איזה אחד, שניים, מאות אלפים שבדיוק גם רואים ממש עכשיו את הפרסומת ואומרים לעצמם בדיוק את אותו הדבר.
אז תחשבו רגע, נכון שיש פרסומות שיותר מדברות אליכם ויש שפחות. עדיין, מדובר בכמות אדירה של צופים בערוץ 12 שנחשפים ממש באותו הרגע למסר של פרסום בערוץ 12. לא מדובר בכמה אלפי צופים אלא במאות אלפי צופים בשעות הפריים טיים. לא הייתם רוצים לחשוף מוצר או שירות שלכם לכל כך הרבה אנשים? סטטיסטית, אין מצב שלא תגיעו ללקוחות פוטנציאליים שבדיוק, אבל בדיוק, מחפשים את מה שאתם מוכרים.
אמנם רוב האנשים צופים בשעות השיא – פריים טיים, משום שבשעות אלו הרבה מאוד משפחות יושבות מול המרקע, אבל זה לא אומר בהכרח שרק בפריים טיים, פרסום בקשת עובד. ממש לא. יש שעות פרסום בערוץ 12 במהלך היום שיכולות יותר להתאים ללקוח אחד ושעות אחרות ללקוח אחר. שעות אלה נקראות רצועת הבוקר, יום, אופ פריים, סמי פריים, פריים טיים, לייט, לייט נייט והן נמכרות במחיר שונה זו מזו. גם הקהלים שונים בכל אחת מהרצועות כך שמפרסם אחד יעדיף שעות מסויימות בזמן שמפרסם אחר יעדיף שעות פרסום אחרות.
לא מסובך, אך עדיין צריך להבין בזה ולתכנן נכון פרסום בערוץ 12, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.
אז כמה התענוג הזה עולה? הרבה פחות ממה שבטח אתם חושבים
בשנים האחרונות תחנות הטלוויזיה, וקשת 12 ביניהן, התאימו את עצמן למציאות הקיימת והיום אפשר לפרסם בטלוויזיה גם בתקציבים שאינם מאות אלפים. אבל….. זו גם לא פלטפורמת פרסום של אלפים בודדים. זה לא אומר שלא תתקלו בהצעות פרסום זולות מאד. מסתובבות להן לא מעט "חבילות פרסום" שנמכרות במחיר מודעה במקומון המקומי שאתם מקבלים לתיבות הדואר שלכם. אז האם לפרסם רק משום שיש לכם ביד הצעה זולה? אם הלקוחות שלכם הם אתם, המשפחה שלכם והחברים שלכם להם הודעתם מבעוד מועד מתי תשודר הפרסומת או החסות, ווידאתם שהם עוצרים הכל ורק מחכים לראות אותה בטלוויזיה אז סבבה, עשיתם עסקה טובה. אבל… בואו… אם אתם רוצים פרסום בקשת שיעבוד לכם באמת, אתם צריכים שגם יראו אתכם, והכוונה היא לא שיראו אתם שניים וחצי אנשים בעסקה של 20 הופעות, אלא שתצליחו להגיע לכמות אנשים נורמלית ומינימלית שהרי מתוכם גם ככה רק חלק יכול להפוך ללקוח פוטנציאלי.
פרסום בערוץ 12- לסיכום
שווה לפרסם בטלוויזיה? בטח שווה! רק שצריך לעשות את זה נכון ולא בכל מחיר גם אם הוא ממש זול ונראה כמו עסקה מעולה (דרך אגב, עסקאות כאלו לא תקבלו מהערוצים עצמם משום שגם הם לא ירצו שתעלו בפרסום שלא יעבוד לכם)
שווה לפרסם בקשת 12? שווה ועוד איך!
אז מה נשאר לכם לעשות עכשיו? לחזור לספה וליהנות מהתוכן המשובח של קשת 12 ומחר – תרימו אלינו טלפון. אולי יהיה שווה לכם. בעצם… בטוח 😊
צפו בחלק מהפרסומות והחסויות שהפקנו ללקוחותינו